090408

Elsk skulle upp tidigt eftersom han skulle iväg till jobbet, men jag vaknade knappt när han gick upp. Jag var så himla trött efter att ha tapetserat hos Daniella i nästan två dagar. Men jag fick iaf en hejdå-puss och sedan fick jag sova vidare. Vaknade igen runt elva, och då gick jag upp och åt frukost. Fastnade en stund framför tvn, och nu sitter jag här. Men jag funderar på att städa mitt rum eller nått annat vettigt. Vi får väl se vad jag orkar med, hehe.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Elsk skulle iväg, men han kanske kommer hem relativt tidigt, så då tror jag att jag kidnappar honom och myser lite. Annars får jag väl underhålla mej själv och hoppas på att jag hittar på nått.
Nu ska jag städa upp lite och sedan ta en dusch. Det blir tydligen Maxi sen med mamma, och jag kan ju inte se ut som ett troll då, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0